close

今日分享一個小故事,首先整句至理名言俾大家先,要記住:「投資在自己身上永不虧蝕!」

兩年前左右,小弟剛剛踏入三字頭,頭頂個旋轉位開始甩頭髮。一開始我都唔發覺,沖涼時都無話甩好多頭髮,係有個朋友,提醒我要留意下,後尾我照鏡先知,原來個轉位真係直見頭皮,當堂個心離一離!我又唔好意思問朋友意見,於是上網搵方法,見到有人話,某A字頭的防脫髮洗頭水幾有效。我見呢隻防脫髮洗頭水,唔係好貴,d廣告講到幾勁,於是買來試吓。點知用咗半年,之前甩頭髮個旋轉位,繼續惡化,越來越明顯,於是我即刻停咗用。

扔鬼左支防唔到脫髮的洗頭水後,之後嗰半年,我試過睇中醫同食防脫髮藥。好似冇乜惡化,但係之前脫髮嘅旋轉位就冇生番頭髮。我呢個位甩頭髮,又唔可以改變髮型遮住,問題始終都未解決,跟住嗰幾日我就上討論區刨下文,最後決定喺香港植髮。點解咁強調要喺香港植髮?因為網上有d返大陸植髮嘅文章,都唔知係咪啲打手寫,講到又平又幾好咁,如果真係咁好,就唔會咁多人嚟香港睇醫生打針啦!始終植髮都係手術,所以我搜尋香港植髮為主。

喺香港做植髮手術嘅中心唔多,比較左一輪後,最後target 喺顯赫植髮。因為佢地網上評價都唔錯,而且響Google search 香港植髮第一版就見到佢地,證明響香港植髮界都幾有名氣下。

Search 香港植髮,第1版好多都係佢地。

佢哋價格透明,等我可以預計到幾多錢。

BTW,其實植髮都有好多種,主要分為FUE無痕植髮FUT傳統植髮,而顯赫亦有最新既Artas無痕植髮,係現時國際上最先進植髮手術方式。(老實講,有基本認知再去植髮中心會慳返好多時間,大家有興趣可以睇下研究下先:

https://www.nuhart.com.hk/zh/hair_trans.php

就係咁,決定左就先去顯赫度做免費諮詢,佢哋公司係尖沙咀,不過喺佐敦站行過去近啲。佢哋診所唔係好大,但係感覺都幾舒服衛生,至於成個諮詢佢地都好細心咁解釋唔同既植髮手術方式(好彩之前睇晒資料,如果乜都唔知,太多資訊令你好難做決定),亦都指出我嘅問題複雜性。因為我係後腦個旋轉位甩頭髮,植入毛囊時,要考慮頭髮的生長方向,如果唔係將來個髮型會好奇怪,真係一言驚醒洛克人,我都冇諗過呢點。不過醫生話佢哋做過好多植髮手術,亦都做過好似我咁嘅情況,所以佢哋都有經驗處理,叫我唔使擔心,亦都唔會加價。

我揀左做Artas,雖然貴少少,但始終係最先進技術,由電腦分析完頭皮之後,再抽取毛囊,效果更加好,成個植髮過程做左一個下晝,好順利,之後返屋企休息左兩日就返工,好簡單。到而家過左咁耐,個轉d頭髮都生番哂出黎,要講講既係個轉轉得好自然,呢點不得不讚下顯赫團隊既專業同埋醫生既手勢,唔會馬虎,唔會求其幫你植左就算,而係真係會因應番個轉,憑經驗預測個鑽d頭髮會點樣生再植,呢樣野我印象好深亦都好感激佢地。

做手術之前影返張相做紀念,之後就會成為歷史。

大半年後d頭髮已經生長得好好,個轉亦都好自然。

所以話,「投資在自己身上永不虧蝕!」,雖然植髮駛左我一部錢,但係非常值得!

有需要可以了解下,

https://www.nuhart.com.hk/zh/contact.php

arrow
arrow

    $ isn't all 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()